۱ ۶ , ۶ ۴ ۶
دختران مدرسۀ رحاب الزهراء به تکلیف رسیدنشان را جشن گرفتند
دختران مدرسۀ رحاب الزهراء به تکلیف رسیدنشان را جشن گرفتند
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷
تعداد مشاهده :‌ ۷۶۱
print
مراسم سالانۀ جشن تکلیف دختران مدرسۀ رحاب الزهراء همزمان با میلاد امام علی (درود خدا بر او باد) برگزار شد.
مراسم جشن تکلیف گروه دوم از دختران مدرسۀ رحاب الزهراء با همکاری جمعیت بانوان لبنانی و مؤسسات امام صدر در فضایی شاد و صمیمی در حالی برگزار شد که جمع کثیری از بانوان، حامیان و سرپرستان ایتام، اهالی منطقه و حومه‌ شهر صور و همچنین کارمندان موسسات و داوطلبان حضور داشتند.

سیده رباب صدر در سخنرانی ابتدای مراسم ضمن خوش‌آمدگویی به حاضران گفت:« خواهران، می‌دانید ما هر کاری انجام می‌دهیم روی محیطمان تأثیر می‌گذارد. هر کاری که می‌کنیم و هر حرفی می‌زنیم به خودمان بازتاب می‌یابد. وقتی یک کار خیر انجام می‌دهید مثل سنگ کوچکی است که در یک برکه می‌اندازید و موج‌های کوچکی اطراف محل پرتاب این سنگ تولید می‌شود و بزرگ و بزرگتر می شود تا در انتها از اطراف برکه بیرون بریزد. کار خیر این‌گونه است. همچنین می‌گویند وقتی یک نفر کار خیری انجام می‌دهد نقطۀ سفیدی روی قلبش پدیدار می شود. این نقطۀ سفید مدام و مکررا نقاط سفید دیگر و خیر را جذب می‌کند و بزرگ و بزرگتر می شود. عکس این هم صحیح است و کار بد همین‌طور. خواهران، ما و شما با همدیگر، و نه فقط ما در مؤسسه به تنهایی، با بخشش و مشارکتی که می‌کنید در آموزش و پرورش این دختران، در ساختن این مؤسسه نقش دارید. ما بسیار بسیار قدردان شما هستیم و از شما تشکر و برایتان دعا می‌کنیم.»

رباب صدر همچنین از طرف خود و خانواده‌ مؤسسات، این مناسبت‌ را تبریک گفت و از همه‌ حمایت‌ها و مشارکت‌ها ابراز خوش‌وقتی کرد و حاضران را برای آشنایی بیش‌تر با برنامه‌ها و فعالیت‌ها به بازدید از مؤسسات دعوت کرد.

این جشن با پذیرایی صبحانه و بازدید از نمایشگاه صنایع دستی و نیز مولودی خوانی گروه کُر همراه بود. جشن تکلیف گروه اول از دختران مدرسۀ رحاب الزهراء نیز با برنامه‌ای مشابه در سالروز میلاد حضرت فاطمۀ زهرا (درود خدا بر او باد) برگزار شده بود.
jashne 970127-2jashn 970127-1jashn 970127-4
jashne 970127-3jashn 970127-6jashn 970127-5
  نظرات

نظری وجود ندارد. اولین فردی باشید که نظر می‌دهد.
نظر جدید
نام
پست الکترونیکی
وب سایت
عنوان
نظر
CAPTCHA image
عبارت بالا را وارد کنید. (به حروف کوچک و بزرگ حساس است.)