۱ ۶ , ۶ ۷ ۴
دیدار رباب صدر با مسئولان بنیاد خیریه آلاء
دیدار رباب صدر با مسئولان بنیاد خیریه آلاء
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳
تعداد مشاهده :‌ ۱۰۵۲
print
مدیران و مسئولان بنیاد خیریۀ آلاء در نشستی با خانم رباب صدر به تبادل نظر و تجربیات در زمینه فعالیت های خیریه پرداختند.
به گزارش روابط عمومی مؤسسۀ فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، این نشست با حضور طیب‌نیا، مدیرعامل،
حجت‌الاسلام ملانوری، معاون فرهنگی، فرنام مدیر پروژه کنترل سرطان و زند مدیر اجرایی بنیاد خیریه آلاء در محل این بنیاد برگزار شد.

در ابتدای نشست مدیرعامل بنیاد خیریۀ آلاء از پیگیری اقدامات بنیاد آلا در مرکز کنترل سرطان انتخاب، مرکز فرهنگی- تربیتی سلاله، بنیاد خیریه راهبری آلاء، جامعة المرتضی، مدرسه عالی خاتم الاوصیاء، مرکز مددکاری کوثر و دهکده فراهنگی منتظران آفتاب سخن گفت. وی با اشاره به اقدامات خیریه این موسسه عنوان کرد که بیشتر فعالیت‌های این مرکز در اصفهان، تهران و قم انجام می‌شود.

سیده رباب صدر که برای شرکت در همایش «نیم قرن تکاپو»، در تهران حضور دارد، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های انجام شده در بنیاد خیریۀ آلاء، فعالیت‌های این بنیاد را بسیار جامع و کامل خواند و برای مدیران و تلاشگران این بنیاد آرزوی موفقیت کرد.

وی در ادامه ضمن معرفی تاریخچۀ مؤسسات در لبنان و فعالیت‌های انجام شده، به سوالات مدیران بنیاد آلاء پاسخ داد. رباب صدر ضمن معرفی بخش‌های مختلف مؤسسات، شرایط دشوار موسسات امام موسی صدر را در دوران جنگ لبنان را تشریح کرد.

مدیر موسسات امام موسی صدر بر ادامه همکاری و تبادل اطلاعات و تجربیات 2 مرکز تاکید و برای هرگونه همکاری اعلام آمادگی کرد.

همایش «نیم قرن تکاپو»، بزرگداشت سیده رباب صدر، چهارشنبه هفدهم دی، از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در مرکز فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (یادمان هفتم تیر) به آدرس تهران، میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، انتهای خیابان شهید صیرفی پور، برگزار می‌شود و حضور برای عموم علاقه مندان آزاد است.
  نظرات

نظری وجود ندارد. اولین فردی باشید که نظر می‌دهد.
نظر جدید
نام
پست الکترونیکی
وب سایت
عنوان
نظر
CAPTCHA image
عبارت بالا را وارد کنید. (به حروف کوچک و بزرگ حساس است.)