۱ ۶ , ۶ ۷ ۱
برای خدمت به انسان تلاش می کنیم
تعداد مشاهده :‌ ۱۳۴۹
تعداد نظرات : ۰
سه‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ img
نجاد شرف الدین گفت: نگاه مردم لبنان به فعالیت مؤسسات امام موسی صدر مطلوب است، چرا که امام صدر به ما یاد داد انسان باشیم و با احترام به همنوع خود رسیدگی کنیم.
مدرسۀ رحاب الزهراء، دژی مستحکم برای تقویت سطح فرهنگی و دینی دختران جنوب
تعداد مشاهده :‌ ۸۲۰
تعداد نظرات : ۰
شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ img
مدرسۀ رحاب الزهرا(س) از سال ۱۹۸۵ کار خود را برای آموزش و حمایت از دختران یتیم و محروم جنوب لبنان آغاز کرده و تا امروز با قدرت ادامه داده است.
طرح ارتقای توانایی زنان کشاورز جنوب لبنان
تعداد مشاهده :‌ ۸۱۴
تعداد نظرات : ۰
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ img
طرح ارتقای توانایی زنان کشاورز جنوب در سال ۲۰۰۶میلادی اجرا شد. این طرح با هدف ارایۀ پیشنهادهای جدید و سالم در کشاورزی و همچنین بهینه سازی فضای کار برای تمامی اقشار روستا راه اندازی شد.
گامهای نخست امام موسی صدر برای مؤسسات
تعداد مشاهده :‌ ۹۷۵
تعداد نظرات : ۰
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ img
آنچه در زیر می‌آید، برشماری مهم‌ترین دستاوردهای امام موسی صدر در دو بخش سرپرستی و توسعه است که با آنچه بعد‌ها جمعیت مؤسسات امام صدر نامیده شد، پیوند مستقیم دارد؛ به گونه‌ای که جمعیت کنونی شکل تکامل‌ی...
آشنایی با برنامه‌های اجتماعی مؤسسات
تعداد مشاهده :‌ ۱۰۴۴
تعداد نظرات : ۰
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ img
از بنای خیریۀ ایتام در مؤسسات امام صدر ۳۵ سال می‌گذرد. احداث این خیریه هم‌زمان با سال‌های جنگ و افزایش قربانیان و از دست رفتن پدر و یا مادر کودکان و یا هردوی آن‌ها بود.
آشنایی با مراکز بهداشتی درمانی مؤسسات
تعداد مشاهده :‌ ۱۱۱۶
تعداد نظرات : ۰
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ img
ساخت مراکز بهداشتی در سال ۱۹۸۵ و با میانگین احداث یک مرکز در هر سه سال آغاز شد. هم‌اکنون شبکۀ مراکز بهداشتی به همۀ امور بهداشتی بخش‌های نبطیه و جنوب، در روستاهای جل البحر و صدیقین و شهابیه و دردغیا و...
آشنایی با بخش های آموزشی مؤسسات
تعداد مشاهده :‌ ۱۰۱۴
تعداد نظرات : ۰
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ img
در مؤسسات امام موسی صدر آموزش در سه مقطع و بخش «مهد کودک»، «آموزش پایه» و «آموزش استثنایی» در مدرسه خیریه رحاب الزهراء (س) انجام می‌شود.
تاریخچۀ مؤسسات امام موسی صدر در لبنان
تعداد مشاهده :‌ ۱۰۳۲
تعداد نظرات : ۰
شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ img
نخستین برنامه‌های امام صدر در شهر صور و حومه‌های آن آغاز شد؛ برنامه‌های کمک و یاری به نیازمندان و ساکنان محلی و برنامه‌های مبارزه با بی‌سوادی و تأسیس مؤسسات عمومی و احیای نقش زنان و توان‌مندسازی آن‌ه...
آموزشگاه های فنی حرفه ای
تعداد مشاهده :‌ ۱۴۶۱
تعداد نظرات : ۰
شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ img
مؤسسات بر این باور است که هر تلاش توسعه‌محور اگر توان زنان را از یک سو به کار نگیرد و روش و فرهنگ و سنت‌های جامعه را از سوی دیگر در نظر نگیرد محکوم به شکست است.
معرفی بخش سرپرستی شبانه روزی مؤسسات/ فیلم
تعداد مشاهده :‌ ۱۴۵۲
تعداد نظرات : ۰
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳ img
سرپرستی از دختران یتیم و رسیدگی به وضعیت های ویژه اجتماعی، بخشی از فعالیت مؤسسات امام موسی صدر در لبنان است که در سال 1977 میلادی تأسیس شد.