۱ ۶ , ۶ ۴ ۶
همکاران اسیل تجربه موفق این مرکز را با دانشجویان دانشگاه لبنانی به اشتراک گذاشتند
همکاران اسیل تجربه موفق این مرکز را با دانشجویان دانشگاه لبنانی به اشتراک گذاشتند
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷
تعداد مشاهده :‌ ۱۰۲۲
print
تجربه موفق و متفاوت مرکز مداخله زودهنگام، اسیل در زمینه به کار گرفتن همزمان متخصصان کاردرمان و درمانگران حسی ـ حرکتی مورد توجه دانشگاه لبنانی قرار گرفته و آنها را به آشنایی بیشتر با این تجربه و علل موفقیت این مرکز علاقه مند کرده است.
مرکز مداخله زودهنگام اسیل در سال هایی که آغاز به کار کرده، توانسته است متخصصان کاردرمانی را، که رویکرد دانشگاه های امریکایی است در کنار درمانگران حسی حرکتی که رویکرد دانشگاه های فرانسه است، برای مداخله زودهنگام به کار بگیرد. این تجربه که با حضور در کنار خانواده های کودکان با نیازهای ویژه زیر ۳سال انجام می شود، تا کنون موفق بوده و برای درمان کودکان بسیاری موثر واقع شده است.

از همین رو، دانشکده بهداشت و درمان دانشگاه لبنانی که دانشجویانی برای این رشته ها یعنی کاردرمانی و حسی ـ حرکتی تربیت می کند، با همکاری مرکز اسیل اقدام به برگزاری سمیناری کرد تا همکاران مرکز اسیل تجربه موفق خود را در اختیار دانشجویان قرار بدهند.

این سمینار ۱۲نوامبر ۲۰۱۸ با عنوان «مکمل بودن: کلید موفقیت» با حضور دو همکار از مرکز اسیل در دانشکده بهداشت و درمان عمومی دانشگاه لبنانی برگزار شد.

مرکز مداخله زودهنگام اسیل، محلی است برای شناخت و درمان زودهنگام کودکانی که از بیماری‌هایی همچون سندروم دان و اوتسیم و صرع و ... رنج می برند. این مرکز از سال ۲۰۱۱ با تأیید وزارت بهداشت لبنان فعالیت خود را تحت پوشش موسسات امام موسی صدر آغاز کرده است. 

esilseminar1esilseminar2esilseminar4
esilseminar5
  نظرات

نظری وجود ندارد. اولین فردی باشید که نظر می‌دهد.
نظر جدید
نام
پست الکترونیکی
وب سایت
عنوان
نظر
CAPTCHA image
عبارت بالا را وارد کنید. (به حروف کوچک و بزرگ حساس است.)