۱ ۶ , ۶ ۴ ۶
برگزاری افطار مؤسسات ویژۀ بخش سرپرستی ایتام/ گزارش تصویری
برگزاری افطار مؤسسات ویژۀ بخش سرپرستی ایتام/ گزارش تصویری
دوشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۷
تعداد مشاهده :‌ ۶۰۹
print
مراسم افطار سالانۀ مؤسسات امام صدر ویژۀ بخش سرپرستی ایتام در شهر صور برگزار شد.
برنامه‌های رمضانی مؤسسات امام صدر با مراسم افطار بخش سرپرستی به اوج رسید. این مراسم غروب جمعه ۸ ژوئن در فضای باز مجتمع مؤسسات در صور برگزار شد. هیئت‌هایی به نمایندگی از نهادهای بهزیستی در این محفل حضور داشتند. از جمله: جمعیت SOS، مؤسسات سرپرستی اجتماعی دارالایتام اسلامی، خانۀ سرپرستی یتیم درزی، سازمان پیش‌آهنگی الرساله الاسلامیه، سازمان پیش‌آهنگی المهدی(عج)، جمعیت جوانان چپ، سازمان پیش‌آهنگی چپ، پیش‌آهنگی الجراح، خیریۀ امام رضا(ع)، خانۀ بهزیستی الصالحیه، خیریۀ امام علی(ع)، خیریۀ امام خوئی، خیریۀ حضرت مریم(س)، جمعیت خیریۀ عاملیه، دبیرستان شهید محمد سعد، دبیرستان شهید مصطفی چمران و کمیتۀ خیریۀ امداد و مؤسسات آموزشی أمل.

خانم میساء عرب رمال، مدیر شعبۀ صور بلوم بانک و نائب‌رئیس وی، جناب ایمن غبریس به همراه هیئتی از کارکنان این بانک در منطقه از جملۀ دیگر مهمانان این مراسم بودند.

سیده رباب صدر، رئیس مؤسسات امام صدر و سید نجاد شرف الدین، مدیرکل مؤسسات و اعضای هیئت مدیره و کارکنان و جمع کثیری از دانش‌آموزان فعلی و گذشتۀ مدرسۀ رحاب الزهرا(س) و خانواده‌هایشان از این مهمانان استقبال کردند.

سید نجاد شرف الدین ضمن خوش‌آمدگویی به مهمانان، گفت: شعار مؤسسات امام صدر همواره این فرمایش حضرت مسیح است که: «بگذارید کودکان نزد من آیند.» ما در مؤسسات می‌کوشیم تا از رهگذر تربیت و پرکردن جان‌ها با محبت، خدای آسمان را عبادت کنیم. این جمع می‌تواند مایۀ خوش‌وقتی امام موسی صدر باشد، چون کودکانی از همۀ مناطق و مذاهب لبنان این‌جا گردآمده‌اند و پرستش خدای واحد و خداوند آسمان به همین معناست و از طریق ایجاد عرصه‌ای برای هم‌گرایی و الفت و تقریب کودکان، میهنی واحد خواهیم داشت. نجاد شرف‌الدین سپس، به گسترش چتر خدمات مؤسسات و شکل‌گیری چند کارگاه تازه با هدف ارتقای توانایی زنان و بهبود فرصت مشارکت‌های اقتصادی و اجتماعی ایشان اشاره کرد. وی صحبت‌های خود را با تشکر از برگزارکنندگان و حامیان این مجلس یعنی بانک BLOM و World Federation به پایان برد.

در ادامۀ مراسم ساره قصیر، کارگردان، به نقالی پرداخت. این برنامه همچنین شامل بخش‌های ویژۀ هنری مرتبط با این مناسبت بود که گروه‌های هنری و نمایشی جمعیت‌های حاضر آن را اجرا کردند.

در پایان همچون روال گذشته، کودکان حاضر در مجلس در هنگام خروج هدایایشان را دریافت کردند.
  نظرات

نظری وجود ندارد. اولین فردی باشید که نظر می‌دهد.
نظر جدید
نام
پست الکترونیکی
وب سایت
عنوان
نظر
CAPTCHA image
عبارت بالا را وارد کنید. (به حروف کوچک و بزرگ حساس است.)