۱ ۶ , ۶ ۴ ۶
برگزاری مراسم افطار ویژۀ جوانان شهر صور/ گزارش تصویری
برگزاری مراسم افطار ویژۀ جوانان شهر صور/ گزارش تصویری
سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷
تعداد مشاهده :‌ ۸۲۷
print
مراسم افطار سالانۀ مؤسسات امام صدر ویژۀ جوانان در شهر صور برگزار شد.
برگزاری مراسم افطار مؤسسات امام موسی صدر در بیروت و صور یکی از فعالیت های مؤسسات برای تأمین منابع و همچنین حفظ ارتباط با فرقه های مختلف در لبنان است.

امسال نیز افطارهای متعددی با شکوه و شور ویژه در لبنان برگزار شد که یکی از آن ها برگزاری جشن افطار برای جوانان لبنان اعم از شیعه و سنی و مسیحی بود.

صدها دختر و پسر جوان در فضایی شاد و پرتعامل در افطاری جوانان مؤسسات امام صدر حضور یافتند. این مراسم سالانه، عصر سه‌شنبه اول ژوئن در محل این مؤسسات در صور برگزار می شود.

سید نجاد شرف الدین، مدیرعامل مؤسسات در سخنانی در این مراسم به حضار خوش‌آمد گفت و از آنان برای حفظ این تعامل و محبتشان تشکر کرد. وی تأکید کرد: «درِ خانۀ امام موسی صدر به روی همه باز است و مؤسسات بیش از همیشه برای ادامۀ مسیر خدمت به انسان، به جوانان نیاز دارد.»

در ادامه وی به توضیح روند تکفل یتیم و شیوۀ مشارکت در این زمینه و اهمیت آن در حمایت مادی و بیش از آن معنوی از مؤسسات پرداخت و افزود: «هر کمک حتی اندکی قطعاً تفاوت ایجاد می‌کند.»

سید نجاد سخنانش را این‌گونه به پایان برد: «ما می‌توانیم جامعه را تغییر دهیم به شرط آن‌که در برابر اشتباهات سکوت نکنیم و از راه درست کناره نگیریم.»

پخش فیلم مستندی از مؤسسات، اجرای ویژۀ گروه کُر دانش‌آموزی به همراه سازهای کوبه‌ای و اجرای زندۀ نقاشی هنری از چهرۀ امام موسی صدر با حضور علی طعمه، یکی از مهمانان هنرمند، از دیگر برنامه های این مراسم بود.
  نظرات

نظری وجود ندارد. اولین فردی باشید که نظر می‌دهد.
نظر جدید
نام
پست الکترونیکی
وب سایت
عنوان
نظر
CAPTCHA image
عبارت بالا را وارد کنید. (به حروف کوچک و بزرگ حساس است.)