۱ ۶ , ۶ ۶ ۴
برگزاری مراسم اختتامیه «شهروند فعال» در پارک شهر صور
برگزاری مراسم اختتامیه «شهروند فعال» در پارک شهر صور
شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶
تعداد مشاهده :‌ ۱۲۴۳
print
مراسم اختتامیه طرح «شهروند فعال» با همکاری موسسات امام صدر و شهرداری صور در پارک عمومی شهر صور برگزار شد.
برای اجرای این طرح که در پارک عمومی شهر صور با عنوان «پارک ما زیبا‌تر است!» برگزار شد، بخش مددکاری اجتماعی مرکز توسعه آفاق مؤسسات امام صدر، شهرداری صور، انجمن فرهنگی بریتانیا و جمعیت جوانان برای صلح همکاری کردند.

در مراسم اختتامیه پدر شربل یوسف، جان بدوی، رندی ابوصالح رئیس کمیته زن و کودک شهرداری، حاج علی دبوق مشاور زیست‌محیطی و مهدی هاشم رئیس کمیته کشاورزی حضور داشتند. همچنین، خدیجه وهبی، مدیر مرکز توسعه آفاق، فاطمه حب الله، مدیر مدرسه رحاب الزهراء(س)، تعدادی از اعضای کادر آموزشی مؤسسات امام صدر، هنرجویان مرکز توسعه‌ آفاق و نیز فعالان محیط زیست در منطقه و خانوادهای دانش‌آموزان در این مراسم حضور داشتند.

جشن اختتامیه با معرفی دستاوردهای طرح به روایت تصویر آغاز شد. سپس، محمد بسام، مدیر بخش تحقیق و توسعه‌ مؤسسات امام صدر، ایده‌ این پروژه را با نگاه اساسی و بنیادین امام صدر مرتبط دانست، نگاهی که برای مشارکت مردم در تشخیص و حل مشکلات خود، مخصوصاً مشارکت جوانان در تلاش برای توسعه و بیداری کشور اهمیت ویژه ای قائل است.

در ادامه برنامه مهندس حاج علی دبوق درباره این طرح بزرگ و دستاوردهایش در زمان اجرا در این پارک توضیح داد و پس از آن پدر شربل یوسف درباره بُعد آینده نگرانه فعالیت‌های جامع توسعه‌ ملی سخن گفت.

در پایان، دختران هنرجوی مددکاری اجتماعی که در اجرای این طرح مشارکت داشتند، گواهی‌نامه دریافت کردند.
  نظرات

نظری وجود ندارد. اولین فردی باشید که نظر می‌دهد.
نظر جدید
نام
پست الکترونیکی
وب سایت
عنوان
نظر
CAPTCHA image
عبارت بالا را وارد کنید. (به حروف کوچک و بزرگ حساس است.)