۱ ۶ , ۶ ۴ ۶
سه خبر از فعالیت‌های اخیر مؤسسات امام صدر
سه خبر از فعالیت‌های اخیر مؤسسات امام صدر
دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۶
تعداد مشاهده :‌ ۹۴۰
print
هم‌افزایی هیئت فرهنگی مؤسسات و مرکز اسیل، برگزاری بازی فوتبال دوستانه و برگزاری جشن روز پرستاری سه فعالیت جدید مؤسسات امام موسی صدر است که جزئیات آن را در ادامه می‌خوانید.

نشست مشترک مؤسسات با اعضای مرکز اسیل


مجتمع فرهنگی مؤسسات امام صدر در صور، چهارشنبه ۱۷ می ۲۰۱۷ میزبان همکاران و اعضای مرکز اسیل بود و نشستی ویژه و پرنشاط برگزار کرد.

این نشست با معرفی برنامه راهبردی ۲۰۲۰ مؤسسات آغاز شد و با ارائۀ فعالیت‌ها و برنامه‌های دو گروه مجتمع فرهنگی و مرکز اسیل ادامه یافت. در این برنامه همکاران مرکز اسیل ضمن معرفی فعالیت‌های خود به معرفی پیشرفت‌های مرکز پرداختند. سپس، با برخی طرح‌های مؤسسات از جمله: برنامه‌های سلامت روانی، آموزش فنی و حرفه‌ای و آموزش استثنائی آشنا شدند.

همچنین، دانش‌آموزان مددکاری اجتماعی به معرفی صندوق خیریۀ تازه تأسیس خود پرداختند. این صندوق ذیل پروژۀ گواهینامۀ شناخت سازمان ملل ایجاد شده است. ملیحه‌ صدر، مدیر مرکز اسیل، از این دانش‌آموزان برای اقدام ارزشمندشان تشکر کرد.




برگزاری مسابقه فوتبال دوستانه بین دانش آموزان


در پایان مسابقات فوق‌ برنامۀ مدرسۀ رحاب الزهراء(س)، مسابقۀ دوستانۀ فوتبال میان دانش‌آموزان دبستان و دانش‌آموزان آموزش استثنائی برگزار شد.

این بازی در فضایی لبریز از شادی و شور برگزار شد و برندگان مسابقه در پایان مدال‌های طلا و نقره را دریافت کردند.



حضور پرستاران موسسات در جشن روز جهانی پرستاری


اتحادیۀ پرستاران، به مناسبت روز جهانی پرستاری در روز پنجشنبه، ۱۸ می ۲۰۱۷ جشنی در صیدا برگزار کرد. در این مراسم پرستاران بخش بهداشت و درمان مؤسسات امام صدر حضور داشتند و فعالیت‌های آرامش‌بخشی همچون تن‌آرامی، ورزش، بازی و موسیقی‌های موزون انجام دادند.

علاوه بر اجرای تمرین‌های ویژه، دکتر نهاد ضومط، رئیس اتحادیه سخنانی را در مراسم عنوان کرد و دکتر جومانا منصور دربارۀ روش‌های مدیریت فشار و استرس‌های روانی از طریق ورزش یوگا صحبت کرد.




  نظرات

نظری وجود ندارد. اولین فردی باشید که نظر می‌دهد.
نظر جدید
نام
پست الکترونیکی
وب سایت
عنوان
نظر
CAPTCHA image
عبارت بالا را وارد کنید. (به حروف کوچک و بزرگ حساس است.)