۱ ۶ , ۶ ۶ ۷
بازدید ویژه دانش آموزان مدارس فنی و حرفه ای از موسسات/ نمایش محصولات پاپیروس در نمایشگاه
بازدید ویژه دانش آموزان مدارس فنی و حرفه ای از موسسات/ نمایش محصولات پاپیروس در نمایشگاه
يکشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
تعداد مشاهده :‌ ۷۹۸
print
دو فعالیت ویژه موسسات امام موسی صدر را در ادامه می خوانید.

نمایش محصولات پاپیروس در نمایشگاه «نسل آگاه؛ جامعۀ امیدوار» 


«نسل آگاه؛ جامعۀ امیدوار» عنوان نمایشگاهی بود که کانون آموزشی و پرورشی الصادق با همکاری شهرداری برج البراجنه برگزار کرد و انجمن‌ها و جمعیت‌های مردم نهاد و وزارتخانه های مرتبط شرکت کردند. این نمایشگاه در چهار روز از 4 تا 7 آوریل 2017 در مجتمع فرهنگی الساحة برگزار شد.

در این نمایشگاه کارگاه بازیافت کاغذ «پاپیروس» به علت تکنولوژی ویژه و محصولات آن مورد توجه ویژه قرار گرفت. 
همچنین، نمایش ویدئویی دربارۀ مسیر کاغذ از زمان دورریختن تا تبدیل‌شدن آن به محصول جدید بر استقبال بازدیدکنندگان و جذابیت فعالیت پاپیروس افزود.

روز بازدید ویژه دانش آموزان فنی و حرفه ای از مؤسسات

دو بخش آموزش فنی و حرفه ای و مدرسۀ پرستاری مرکز توسعۀ آفاق، وابسته به مؤسسات امام موسی صدر، روز شنبه 8 آوریل، درهای خود را برای آشنایی با بخش های تخصصی این مرکز، به روی صدها دانشجوی منطقه گشود.
در این برنامه، حدود 250 دانش‌آموز از مدارس مختلف منطقه حضور داشتند. از جمله: مدرسه العاملیه، مدرسه السراج، دبیرستان المساکن الشعبیة و دبیرستان دولتی عین بعال.

طبق معمول، بازدیدکنندگان در مجموعه های مختلف مرکز جمع شدند و با فعالیت ها و تخصص‌های مختلف آشنا شدند. بازدیدکنندگان در ایستگاه های مختلف توقف کردند که مهمترین آنها عبارت اند از: ایستگاه تجمع گروه ها، ایستگاه اصلاح، ایستگاه سوال و جواب، ایستگاه استراحت، ایستگاه خط عربی، ایستگاه محیط زیست، ایستگاه کار و ایستگاه سلامت من.

این برنامه که تاثیر ویژه‌ای بر روی دانش آموزان و همراهانشان داشت، با پذیرایی و توزیع بروشور و برخی از تألیفات امام موسی صدر به عنوان هدیه برای مدارس شرکت کننده، پایان پذیرفت.
  نظرات

نظری وجود ندارد. اولین فردی باشید که نظر می‌دهد.
نظر جدید
نام
پست الکترونیکی
وب سایت
عنوان
نظر
CAPTCHA image
عبارت بالا را وارد کنید. (به حروف کوچک و بزرگ حساس است.)