۱ ۶ , ۶ ۴ ۶
اهدای تجهیزات پزشکی از طرف گردان ایتالیایی یونیفل به مؤسسات
اهدای تجهیزات پزشکی از طرف گردان ایتالیایی یونیفل به مؤسسات
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵
تعداد مشاهده :‌ ۷۳۰
print
اعضای گردان ایتالیایی یونیفل با حضور در مؤسسات امام موسی صدر در جریان فعالیت ها و برنامه های مؤسسات قرار گرفتند.
کلنل اوگو شیللو، مدیر منطقۀ غربی یونیفل* به همراه سرهنگ آنجلو دی دومینیکو، رهبر گردان ایتالیایی، و نیز ستوان جاکوبو ایفانجیلیستا، مسئول دفتر همکاری نظامی ـ مدنی از مؤسسات امام موسی صدر در صور دیدار کردند. شهردار صور نیز در این دیدار حضور داشت.


رباب صدر و تعدادی از اعضای هیئت اداری و مسئولان مؤسسات از این گروه استقبال کردند. گردان ایتالیایی که در یونیفل مشغول به کار است (المنصوری) مجموعه ای از تجهیزات پزشکی از جمله یک صندلی مخصوص معاینۀ دندان، دو صندلی برای گرفتن خون، دو جایگاه مخصوص نگهداری نوزادان، دو شیشۀ مخصوص خواندن عکس های رادیوگرافی، دو عدد چادر و هدایایی برای کودکان را اهدا کردند.

در این دیدار دو طرف دربارۀ راه های تقویت نقش یونیفل در توسعۀ محلی تبادل نظر کردند و مدیر مؤسسات به طور کامل دیدگاه مؤسسات را دربارۀ کار انسانی و ارتباط بین مجموعه های مختلف و نیز فعالیت هایش در عرصۀ کار زنان و توانبخشی به آنان و نیز نگهداری دختران بی سرپرست و خدمات آموزشی و بهداشتی و یاری رسانی به آوارگان به گروه بازدیدکننده بیان داشتند.



همچنین این گروه از کارگاه صنایع دستی السجاد دیدار کرد، کارگاهی که اهتمام آن به مهارت بخشی و تقویت فرصت های کاری برای زنان است.




---

* یونیفل: نیروهای کلاه آبی یا نیروهای پاسدار صلح سازمان ملل که در سال ۱۹۷۸ میلادی پس از حمله اسرائیل به جنوب لبنان از طرف سازمان ملل در لبنان مستقر شدند و هنوز هم در منطقه حضور دارند.

  نظرات

نظری وجود ندارد. اولین فردی باشید که نظر می‌دهد.
نظر جدید
نام
پست الکترونیکی
وب سایت
عنوان
نظر
CAPTCHA image
عبارت بالا را وارد کنید. (به حروف کوچک و بزرگ حساس است.)