۱ ۶ , ۶ ۶ ۸
افطار موسسات امام صدر با حضور شخصیت های برجسته و خیرین لبنانی
افطار موسسات امام صدر با حضور شخصیت های برجسته و خیرین لبنانی
يکشنبه ۰۶ تير ۱۳۹۵
تعداد مشاهده :‌ ۱۴۳۶
print
موسسات امام صدر ۲۳ ژوئن، میزبان دوستان و خیرین در مراسم افطار باشگاه قلعة الشقیف بود.
به گزارش روابط عمومی موسسه امام موسی صدر، استاد جمیل حایک، رئیس دفتر سیاسی جنبش امل، دکتر خلیل حمدان، عضو هیئت رئیسه جنبش امل، یاسین جابر و هانی قبیسی، نمایندگان پارلمان، حاج علی قانصو از طرف آقای محمد رعد، دکتر احمد کحیل، شهردار نبطیه و شخصیت‌های تأثیر گذار منطقه از جمله شهرداران و روحانیان و مدیران بانک‌ها و آموزشگاه‌ها و سازمان‌ها در این برنامه حضور داشتند.

در این مراسم رباب صدر، رئیس مؤسسات امام صدر در لبنان و رائد شرف الدین، قائم مقام بانک مرکزی لبنان و اعضای هیئت مدیره و گروهی از اعضا و کارکنان مؤسسات از میهمانان استقبال کردند. پخش یک فیلم مستند با موضوع معرفی مؤسسات و اجرای سرود توسط گروه کُر مؤسسات از برنامه های این مراسم بود.

رباب صدر، در سخنانی ضمن خوشامدگویی عنوان کرد که ماه مبارک رمضان فرصتی برای نشاط و امید و رویارویی با خطرها و چالش‌هایی است که ما را تهدید می‌کنند. او از تمامی کسانی که حضور به هم رساندند و در برگزاری موفق این دیدار سهمی داشته‌اند، تشکر کرد و خوشوقتی و خرسندی خود را از این گردهمایی اهالی منطقهٔ نبطیه که مرکزی درخشان برای فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی در جبل عامل است، ابراز کرد. 

رئیس مؤسسات امام صدر در ادامه گفت: «جبل عامل، منطقه‌ای است که مؤسسات امام صدر از بدو تأسیس در آن فعالیت داشته است؛ چه در زمینهٔ جذب اهالی منطقه اعم از کارمندان و دانش آموزان و چه در زمینهٔ مراکز این مؤسسات در روستاهای این استان و فعالیت‌های ستادی و سازمانی این مراکز.»

او سپس به دستاوردهای مؤسسات و آغاز فعالیت امام موسی صدر با دارالایتام الزهراء در خلده اشاره کرد.

رباب صدر در ادامه گزارشی آماری در زمینه‌های پرستاری، خدمات بهداشتی، اجتماعی، فعالیت‌های اجتماعی و سرپرستی و نیز ارتقای توانایی‌های فنی و حرفه‌ای بانوان ارائه داد. و پس از آن سیاست‌های آموزشی پرورشی مؤسسات را برای بهبود و فراگیری کیفیت آموزش برشمرد که با هدف ساختن شهروندانی کارآمد، انجام می‌شود.
  نظرات

نظری وجود ندارد. اولین فردی باشید که نظر می‌دهد.
نظر جدید
نام
پست الکترونیکی
وب سایت
عنوان
نظر
CAPTCHA image
عبارت بالا را وارد کنید. (به حروف کوچک و بزرگ حساس است.)